فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟ راهی تضمینی برای دفع مورچه از خانه مصرف بیش‌ازحد مواد قندی و شیرین، کارایی انسولین در بدن را ضعیف می‌کند مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (١٢ اردیبهشت ١۴٠٣) | اواخر هفته، خراسان رضوی و مشهد بارانی می‌شود افزایش حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین اجتماعی و مستمری‌بگیران، امروز به تصویب رسید + جزئیات (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ابلاغ مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان کمتر از ۷ سال (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جلوگیری از ۱۳۰ سقط جنین به‌همت مرکز «نفس» در شهرستان قوچان تعرفه ویزیت پزشکان بخش خصوصی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد بسته ویژه اینترنت رایگان دولت برای معلمان + جزئیات تصادف خودرو حامل سوخت در خراسان جنوبی ۲ کشته برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات راه‌اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد مرگ ۳ میلیون کارگر در جهان در پی حوادث و امراض مبارزه با فساد در تأمین‌اجتماعی با ۴۶ میلیون مخاطب مستقیم جدی است اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) رفاهیات معلمان باید همزمان با اجرای کامل رتبه بندی پرداخت شود یک فعال کارگری: دلخوری بازنشستگان اجرانشدن ماده ۹۶ از سوی دولت است
سرخط خبرها

روش‌های خانگی درمان سرفه بدون مصرف شربت سرفه

  • کد خبر: ۱۰۴۷۶۱
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
روش‌های خانگی درمان سرفه بدون مصرف شربت سرفه
قبل از اینکه به سراغ شربت سرفه در کابینت دارو‌ها بروید، دارو‌های طبیعی زیادی وجود دارد که می‌توانید برای بهبود علائم خود آن‌ها را امتحان کنید.

شهرآرانیوز - اولین کاری که باید هنگام بروز سرفه انجام دهید، نوشیدن مایعات فراوان است. سرفه معمولا روشی است که بدن برای پاک کردن محرک‌ها از گلو و ریه‌ها انجام می‌دهد. نوشیدن مایعات مانند آب و آبگوشت می‌تواند به این روند کمک کند و مدت سرفه شما را کاهش دهد.

نوشیدنی های گرم مانند چای یا آبگوشت گرم حتی مفیدتر هستند. اگر چای گرم شما حاوی زنجبیل باشد به‌عنوان یک ضد احتقان طبیعی و ضد التهاب عمل می‌کند.

همچنین باید سعی کنید آرام باشید و به آرامی از طریق بینی نفس بکشید. این روش می‌تواند به شل شدن ماهیچه‌های گردن و توقف سریع سرفه کمک کند.

مانند شربت سرفه، قطره‌های سرفه به عنوان راهی برای کاهش سرفه و تسکین سایر علائم سرماخوردگی تبلیغ می‌شود. در حالی که نباید آنها را یک درمان معجزه‌آسا در نظر گرفت اما قطره‌های سرفه می‌توانند تا حدودی در حین بروز سرفه تسکین‌دهنده باشند.

آبنبات‌های سرفه با تولید بزاق در دهان و روان‌ کردن گلو عملکرد بهبود سرفه دارند. شما می‌توانید با مرطوب نگه داشتن گلوی خود به روش‌های دیگر مانند استفاده از مرطوب‌کننده‌های دهان یا دوش آب گرم شاهد تاثیر مشابهی باشید.

اگر به دلیل سرماخوردگی سرفه دارید، برخی از قطره‌های سرفه حاوی مواد دیگری هستند که می‌توانند علائم ناخوشایند سرماخوردگی را نیز تسکین دهند. برخی از آنها حاوی منتول هستند که ماده‌ای است که اثر خنک‌کنندگی دارد و می‌تواند به‌طور موقت گلودرد را تسکین دهد. سایر قطره‌های سرفه ممکن است حاوی موادی مانند روی، آقطی یا ویتامین C باشند که قابلیت تقویت سیستم ایمنی شما را دارند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->